דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים לאירועים - 7 טיפים מומלצים לבחירת חברת מגנטים לאירועים 

מאת    [ 21/05/2013 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 1432 פעמים ]

 

מגנטים לאירועים הם להיט בחתונות ואירועי שמחות מזה שנים, לא מעט אנחנו נתקלים במגנטים שדוהים לאחר מספר שבועות על המקרר, מחליפים את צבעם לירקרק/צהבהב במקרה הטוב, (ובמקרה הפחות טוב נעלמים עד שכבר לא ניתן להבחין בתמונה כלל).

 

לפניכם 7 טיפים שיעזרו לכם לבחור בחברת מגנטים לאירועים טובה ואיכותית .

 

* רוב החברות המייצרות מגנטים לאירועים , משתמשות במדפסות פוטו של CANON, חלק קטן מהחברות משתמשות במדפסת תמונות  (של FUJI- כמו בחנויות צילום), אם תבחרו חברת מגנטים שעובדת בצורה עם מדפסת זו- הרווח הוא שלכם ואתם יכולים להיות רגועים – מדובר במגנטים איכותיים שלא ידהו מספר שנים ואף יותר. (החיסרון היחידי הוא שהמגנטים האלו בדרך כלל יקרים יותר)

 

* אם בכל זאת תבחרו בחברת מגנטים שעובדת עם מדפסת פוטו, וודאו כי החברה תעבוד עם ראשי דיו מקוריים של CANON ולא עם ראשים חלופיים / ראשים תואמים. (ראש דיו מקורי חסין מפני קרני השמש ומפני תאורה של מנורה/פלורוסנט)

 

* קחו מספר מגנטים מהמקרר, תיראו איזה מגנט הודפס לפני הכי הרבה זמן וצרו קשר עם בעל חברת המגנטים לאירועים, (בדרך כלל יש טלפון בצד המגנט) מגנטים שהודפסו לפני שנה , והחזיקו מעמד הם מגנטים טובים שסביר להניח שלא ידהו בשנים הקרובות.

 

* וודאו כי חברת המגנטים לאירועים, תשתמש בציפוי למינציה כפולה על המגנט עצמו, הלמינציה מעקבת באופן משמעותי את דהייתו של המגנט.

 

* אם יש לכם עוד זמן עד האירוע (3 חודשים+ ) בקשו מחברת המגנטים שתדפיס לכם מגנט לדוגמה, ותתלו אותה על המקרר שלכם, כך תוכלו לעקוב אחר המגנט ולראות אם הוא דוהה או לא, כמו כן, רצוי שתסגרו עם בעל חברת המגנטים, שבמדיה והמגנט ידהה, אתם תהיו רשאים לבטל את חוזה ההתקשרות ביניכם ללא תשלום כנס. (כך גם תוכלו לראות לפי התשובה אם מדובר בבעל חברת מגנטים שבטוח בעצמו, ויסכים לתנאי הזה, או בעלים של חברת מגנטים שאינו בוטח במגנטים שלו וינסה להתחמק )

 

* בקשו המלצות, כנסו ל-FACEBOOK של חברת המגנטים , כיום לכל חברת מגנטים לאירועים יש עמוד בפייסבוק. שם תוכלו לראות המלצות של אנשים אחרים, תוכלו לראות תמונות ולהתרשם בכללי מצורת העבודה ומקומפוזיציית הצילום של חברת המגנטים בה אתם חושקים.

 

* הטיפ הכי טוב שאפשר לתת לכם הוא- תסגרו רק אם מי שאתם מכירים,ף מי שאתם סומכים עליו ומכירים את העבודה שלו. זה יכול להיות חבר קרוב או משפחה שהשתמשו פעם בשירותיה של חברת מגנטים כזו או אחרת, (ולא בעיה למצוא כאלה, כי היום בכל אירוע כמעט יש מגנטים לאירועים).

 

 

אם אתם מחפשים מגנטים לאירועים בצפון או בחיפה והקריות או מגנטים לאירועים בכרמיאל , אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב